Luminiţa Viol, “fuck you all” !

“Au sunat la uşă, ea a deschis, tot aşa în costumul lu Eva, cuţitul în mână, eu o vedeam. Poliţiştii îi zic ei: ce s-a întâmplat aici? La care ea în replica: fuck you!, le-a răspuns politiştilor”. Nicolae Stan a iesit, in urma cu o saptamana, la munca, la fel ca intr-o zi obisnuita si nu ar fi banuit nicio clipa prin ce tragedie urma sa treaca. A fost violat de o femeie,:)  iar asta i-a schimbat radical viata. Barbatul a trait atunci cele mai negre momente, iar acum se resimte serios. “Ma trezesc noaptea. O visez noaptea cu cutitul. O mai visez si ca isi cere scuze de la mine”

Sotiei lui nu ii este foarte usor: “Cu sotia mea nu am mai intretinut relatii sexuale de cand s-a intamplat chestia asta. Am o retinere”, a adaugat el. “Inainte, de multe ori, dimineata ma trezeam in 3 picioare🙂, azi nu ma mai trezesc nici in unul.🙂 Am ramas cu stres. Ma trezesc noaptea, sunt transpirat, visez, ma trezesc plin de apa. Fumez 5-6 tigari pana dimineata”, a mai spus taximetristul.

În timp ce-i ţinea cuţitul la gât, Luminiţa i-a şi tras câţiva pumni, urlând: “Atunci am primit si vreo cativa pumni in gura. Imi zicea: “De ce nu se scoala, mă?“:) Si zic: “Pai cum sa se scoale cu cutitul ala?!”.:) Nicolae i-a povestit nevestei că a avut un accident… de muncă, dar recunoaşte că nu e la prima aventură: “Eu am mai călcat strâmb ca orice bărbat. Bănuiesc că nu toţi bărbaţii sunt lumânare sau cheie de biserică”.:)

Leave a Reply

